Dans!

Hej på er !
Har varit lite off de senaste dagarna men det beror helt på dansen och skolan. Hade 3 dansföreställningar igår. Det gick super men trött och snurrig i huvudet var man.  Måste bara säga att min streetgrupp är grym!
Tycker vi ska ha en föreställning till nångång snart för det var sjuukt mycket folk. Knappt så vi fick plats att dansa,hehe Somnade iallafall nästan direkt när jag kom hem och det tog på krafterna att dra sig upp ur sängen imorse. Var tvungen att gå upp vid kl 7 för skulle till Gamleby och stå och sälja kakor och grejer med polenfolket. Försäljningen gickjätte bra och vi fick in en hel del pengar faktiskt (Y) Kom hem därifrån för ca en timma sedan och har även hunnit med att hälsa på min farmor en liten stund :)

Nu ska jag snart gå ut och fota lite. Det är så himla fint när det precis har regnat så att det är en massa droppar på bolmmorna och allt. :) Delar självklart med mig av bilderna sen ifall det blir några bra :)


Bild tagen för några dagar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0