You can talk all you want but my skin is really thick

Är hur trött som helst nu. Skolan har varit drygare än drygast då vi hade 3 matte nationelle prov på raken. Dock var det prov från ett annat år så det var bara övning inför de riktiga som är i april om jag inte minns fel. Men det var lagom så jobbigt ändå. Satt i aulan från 12:55 till 15:30 så hjärnan var inte helt på topp när man kom ut där ifrån.. haha De sista uppgifterna blev nog inte de bästa jag gjort, hehe Men det var ju som sagt bara övning så det var ju inte så jätte viktigt. Men imorgon där emot så är det den stora dagen för att skriva engelska nationella prov C delen. Då får man 2 olika ämnen som man får välja mellan att skriva en uppsats om. Och den har jag bestämt mig för att det ska gå bra. Ska verkligen göra allt jag kan och lite där till. Har bestämt att jag ska bli riktigt nöjd med den så jag lär ju få sitta där i aulan ett bra tag. Dock tror jag bara att det är ett visst antal minuter man får på sig, om jag inte minns fel så tror jag som sa att det var 80min skrivtid så jag får nog snabba mig lite men ändå vara noggran.
Shit va mycket skit jag snackar. Inte ett dugg kul att läsa ju. Lovar att jag ska bättra mig!

Det var iallafall dans som vanligt idag. Kul kul! Nästa gång ska vi börja på en ny dans:D Måste säga att jag tycker den vi dansar nu är skapligt uttjatad så det ska bli skönt att få göra lite andra moves;)

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag plocka fram No & So böckerna och befinna mig i deras världar ett tag så jag lär ju vara lite off här på bloggen ikväll.. 


Snacka om härlig sommar bild! Jag längtar som tusan och jag se till att sommaren 2010 blir grymmare än grymmast!!
 


Kommentarer
Postat av: pictures by anna♥

Haha typ nått sånt ja xD

när kan du? :)

2010-03-23 @ 20:26:12
URL: http://annaalden.blogg.se/
Postat av: pictures by anna♥

jo de kan jag ju :D typ slutet av lovet?<3

2010-03-23 @ 20:49:06
URL: http://annaalden.blogg.se/
Postat av: pictures by anna♥

Ohja blir toppen ;D



och föresten om objektiv inlägget tycker jag att du ska satsa på ett macro objektiv! Värt pengarna i promies!:*

2010-03-23 @ 21:02:48
URL: http://annaalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0