You are my only exception

Plugg,plugg,plugg..-.- Ikväll måste jag hinna med att plugga franska,spanska,engelska,matte och bild. Och jag har inte ens börjat än!? + att jag ska och sjunga nu snart. Great!(Y)
Får plugga på som tusan sen när jag kommer hem. Så färför lär det ju inte bli något mer inlägg ikväll.:/ Imorgon har jag muntligt nationellt matte och engelska prov och jag är mer än nervös! Känns inte bra alls. Får hoppas att det går bra. Lite nervös är väl ändå bra att va. eller? ;)
Var hos astmaläkaren idag. Kom på inatt att jag skulle dit idag. haha Snacka om att jag fick panik så det stod i det där brevet som jag fick där dom skrev att jag skulle komma att jag skulle ha med medicinerna jag använder. Och eftersom jag inte har alls allvarlig astma så använder jag nästan aldrig medicinerna så jag hade ingen aning om vart dom var. Men efter ett tags letande lyckades jag hitta dom. Var lite lagom trött sådär runt klockan 1 när jag äntligen somnade. Jag som skrev att jag skulle gå och lägga mig tidigt igår. Lyckat! haha
Läkarbesöket gick iallafall jätte bra. Tur det. Usch allt som innehåller läkare tycker jag inte om. Tandläkare är värst av allt! :O Har typ ångest innan jag ska dit,haha. Vet dock inte varför men ja usch.

Aja, nu ska jag åka iväg och sjunga.

Vi får hoppas att jag inte drunknar i allt plugg sen ikväll! ;)

Paramore – The Only Exception
Grym låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0