Fler foton









Kunde inte låta bli, så det fick bli ännu lite foton. Vädret var så himla fint och ljuset var perfekt så jag gick ut en sväng till. Då när jag var ute på förmiddagen var jag typ bara utanför huset men nu senast gick jag en lite runda. Kände att det behövdes , haha + att ljuset var mycket finare lite längre bort ^^
En del blev jag riktigt nöjd med och en del blev lite halv bra. Men jag bjuder på några av de finaste minus den på mig som jag ser jätte sur ut på, haha Men tyckte att det blev lite tråkigt med bara natur bilder.:)

Vad tycker ni om bilderna? Blir super glad för kommentarer!:D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grymt fina!<3

2010-03-07 @ 09:55:50
URL: http://linneastess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0