Sunday

Ännu en vecka slut. Tycker tiden kan ta och sakta ner lite.. Imorgon börjar v.12 och vi får väl se vad den har att erbjuda. Går iallafall bara 3 dagar i skolan varav en av dom är temadag och på den ska jag och Lindi hålla i streetdans för hela skolan :S Men jag tror det kommer bli grymt kul och en fågel viskade i mitt öra att det kan hjälpa mig att få mitt efterlängtade MVG i idrott. Koreografin är iallafall fixad och det enda som saknas är några grymma (men långsamma) låtar på en CD. Så det måste fixas snarast.. Och sen på onsdagskvällen så är det påskparty och jag är taggad till tusen! Det kommer bli såå grymt! Sen är vi lediga på torsdagen, eller jao, lediga och lediga. Vi har dagsverke så vi slipper ju skolan iaf. Men ist ska vi jobba, typ städa lr nått och tjäna lite pengar till flickor i hmm var det sudan? som ska få gå i skolan. Sen är det ju långfredag och sen påsk. Och i påsk kommer lite av släkten hit och firar, bl.a min sjukt saknade kusin Malin ♥ Underbart!

Dagen idag har inte bjudit på så mkt. Jag har mest suttit här och fixat i photoshop och idag har det gått riktigt bra. Har lärt mig en massa nytt! :D Sånt är ju alltid trevligt. Har börjat med att fundera på hur min nya header ska se ut. Gillar inte alls den jag har nu. Så jag ska fixa en ny. Men inte nu. Ska fortsätta med so'n nu och sen ska jag städa lite och sen vid kl 6 ska jag på ett möte om Polen resan några av oss i nian ska på. Känner att Det kommer hända en himlans massa i april,maj och juni. Men det är ju bara kul. I april är det lite uppvisningar och så med cheerleadingen och sen i maj åker jag förmodligen då till polen och så ska vi till stockholm på klassresa i maj också. Och sen i början av juni ska jag till Tyskland med LOOR-projektet och så är det cheer-tävling här i västervik i juni också. Och så är det ju skolavslutning den 18. Känner att jag kommer ha en hel del att göra asså xD

Men nu måste jag börja med so'n,  har skjutit upp det länge nog nu..

BIG LOVE!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0