Wicked Game

Då har vi börjat på vecka 11 nu då. Är det bara jag som känner att veckorna bara flyger iväg? Har det verkligen gått 11 veckor sen nyår!?:O Om det ska gå såhär snabbt så kommer jag ju snart sitta där i skolbänken på en helt ny skola full med nya människor. Tycker att det ska bli riktigt kul att träffa en massa nya vänner. Det är nog det jag ser fram emot mest tror jag^^ Får hoppas att man kommer i en bra klass :) Någon här som har tänkt att gå samhäll-ekonomi? :D

På tal om skolan så är det engelska nationella prov i läs+hör förståelse imorgon och snacka om att jag är nervös. Tänk om man får hjärnsläpp när man sitter där och inte kommer på ett enda ord på engelska, haha. Får hoppas på att det inte händer.Vi har fått prova att göra både läs,hörförståelse och uppsats redan så jag vet ju hur det ska gå till: Såklart övade vi ju på prov från andra år. Men är grymt nervös ändå.:S
Denna dag har iallafall varit finfin. Har bl.a skrattat så jag fått ont i magen, blivit skrämd(haha) Jag är världens lättskrämdaste person assåxD, fått en bok i ögat(?) (det är bara jag som lyckas med sånt)xD, skrivit första mejlet till den tyska tjejen jag och karin ska bo hos när vi åker till Tyskland med LOOR, m.m.  
Nu har jag precis ätit mat och ska snart ta tag i att redigera lite bilder. :) Får se om det blir något mer inlägg senare ikväll. Har inget speciellt direkt att göra så nått mer blir det säkert.

Bjuder på en bra låt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0