Trött

Mina ögonlock blir bara tyngre och tyngre och jag orkar snart inte hålla dem uppe så får nog ta att lägga ner datorn och sova. Men tänkte att jag kunde lägga in ett litet inlägg nu ändå. Jag tycker att det känns så tråkigt om man hoppar över nån dag ^^ Så jag tänkte att jag kunde skriva lite kort om hur dagen varit.
Som jag sa igår så var det ju nationella prov i engelska idag på morgonen så jag ägnade morgonen (90min) åt att skriva på en uppsats om min framtid. Kändes helt okej men får se sen när jag får resultatet. Vågar inte tro någonting alls än!  Sen när jag näst sist av alla i hela nian gått ut ur aulan som jag förövrigt känner att jag spenderat alldels för mycket tid i på senaste tiden så gick jag till franskan där vi typ bara lekte nån lek hela lektionen(?) 
Sen på lunchen gick jag in på dexter på datorn och kollade om jag kommit in på samhäll-ekonomi och det hade jag!:D Så nu är jag superduper glad och ser verkligen fram emot att börja. Dock så vet jag typ ingen jag känner som ska gå samhäll-ekonomi men det blir nog bra tillslut. Efter det så hade jag muntligt engelska nationella prov som jag verkligen inte längtat efter för jag gillar inte alls att prata engelska när jag är "tvungen". Speciellt inte när man har en lärare mittemot som sitter och lyssnar och bedömer det man säger:S Och precis som jag trott så gick det där provet inte alls bra... Är verkligen inte nöjd och snacka om att jag var sur när vi gick där ifrån (eller vad säger du lindi?haha)  Sen hade vi nån information om dagsverke och sen slutade vi. Då va klockan halv 3 och bussen in till stan som jag och lindi skulle ta gick inte förens halv 4 så vi satte oss på fritidsgården och tog det allmänt chill ett tag. Väl inne i stan sen gick vi hem till Lindi och åt och sen var det dags för träning. 
Träningen var kul förutom att jag för några veckor sedan sträckte mig men struntade i det och så har det gjort ont nu ett bra tag utan att jag brytt mig men idag gjorde det så ont att jag fick hoppa över lite av gymnastiken :( Tråkigt tråkigt.. 

Oj, det blev visst inte ett så kort inlägg:O Men nu somnar jag snart med datorn i knäet så det är nog bäst att jag går och lägger mig. 

Men vi ses imorgon hörrni! :D

Godnatt♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0