Trött som tusan

Är huuur trött som helst.. Skulle mer en gärna gosa ner mig i sängen och sova ett par timmar men det kan jag ju glömma.. Ska nu när som helst åka iväg och sjunga och sen måste jag verkligen städa när jag kommer hem. Det var visst någon som struntade i det i helgen. Hmm, vem kan det varit? Att jag aldrig ska lära mig att det är dubbelt så tråkigt att städa när man skjutit upp det. Både för att det är mycket tråkigare och för att det hunnit bli ännu stökigare. Själv så brukar jag ha nästan hela min garderob utspridd över mitt golv varenda gång jag ska städa. Fårstår inte hur jag lyckas! Tror inte jag är ensam med det problemet iallafall?haha
Men det är ju så himla tråkigt att plocka upp,vika och lägga in alla kläder bara-.- Men det tänker man ju inte på när man slänger dom på golvet..
Ska iallafall åka nu. Lägger upp dagens outfit när jag kommer hem ;* 

Puss på er alla söta läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0