Taking Chanses

Hej :D
Mitt humör är på topp vilket faktiskt är rätt konstigt.hehe. Borde inte vara alls glad, men jag ska inte klaga.
Det muntliga matteprovet idag gick sådär. Det var svårt att komma på vad man skulle säga. Och så kom vi i min grupp på en massa olika lösningar på hur man kunde lösa en uppgift men läraren satt hela tiden och bara: "finns det något mer sätt man kan göra på?" haha. lyckat ju! Tillslut fick vi gå och då behövde jag inte vara mer nervös denna dag ;) Resten av dagen rullade på väldans snabbt så jag antar att den var rolig(!?) Vi hade ma/no i typ 2-3 timmar. Vad har hänt med mig?? Förut var det det värsta jag visste.:O Men jag antar att det inte är så negativt att att det förändrats!?
Efter skolan blev det stress som vanligt på tisdagar. Åkte hem med skolbussen och kom hem typ 20 över 4 och då var det bara att byta om,hitta skorna, äta en banan(haha) och sen ta bussen kvart i 5. Kom några minuter försent in till dansen men skyller allt på bussen. Det är lite små segt när det ska av någon vid varenda busshållsplats så att bussen får stanna hela tiden. hmmpf! Dansen var iallafall grym som vanligt. sen jag kom hem har jag ätit,duschat och pluggat franska. Känner att jag har alldeles dör mycket franska ord i huvudet för tillfället. Nu ska jag göra lite engelska och sen är det Cougar town.

På tal om franska så drar jag väl till med ett Au revoir  ;)

Bjuder på en bra låt. Gammal men jag gillar'n!

 


Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Åh tack, kul att du gilla den:)

Kramar

2010-03-11 @ 14:13:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Tack, jag gillar den med :D

2010-03-11 @ 15:18:21
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0