Take a breath

Åh, kan inte snön och isen bara försvinna nu? Orkar inte med den längre.. Vet inte hur många gånger jag har hållt på att halka idag. Önskar att jag kunde vakna upp imorgon och kolla ut genom fönstret och se solen,gröna träd och massa blommor. Då skulle jag få ett STORT leende på mina läppar kan jag lova. Men den önskningen lär ju inte inträffa.. Inte på ett bra tag kommer vi slippa kylan och snön.. Någon som håller med mig om att det räcker med vinter nu?

Varken hann eller orkade blogga igår. Kom hem från skolan,åt,bytte till tränings kläder, packade, satte mig på bussen in till stan, tränade cheer i ett par timmar och lite till, kom hem, Duschade, åt mat, kollade på Greys anatomy. Efter det somnade jag så fort jag la huvudet på kudden och sov enda tills klockan ringde och lite till. Men jag hann med bussen till skolan även att jag tagit mig en liten extra sovmorgon som inte var något vidare till sovmorgon men kanske ca en kvart. :)
Skolan idag har varit lugn. Vi har pratat om avslutningsfotot som är imorgon en hel del. Det är så att alla klasser i nian i hela västerviks kommun ska va med på ett kort. Varje år är det olika teman men detta år är temat film så då ska varje klass välja en film som man sedan ska efterlikna på det här kortet. Typ som ett skämt skolkort ;) Min klass ska iaf vara Avatar. Får se hur failat det kommer bli xD Men kul lär vi ju ha iallafall. Jag ska vara en avatar så jag ska bli målad helt blå och ha typ bikini och sen ha flätor i hela håret. HAHA får se hur vackert det blir xD Jag ska va hon Neytiri eller vad hon nu heter.  Hon på bilden är det ;) Typ huvudpersons tjejen i filmen.


Får se hur lik jag lyckas bli xD Vem vet, jag kanske vaknar upp blå imorgon?

Sen jag kom hem ifrån skolan har jag inte gjort så värst mycket. Ätit mat och suttit här^^ Har iallafall inget plugg som måste göras så tar det lite lugnt ;) Ska kolla på avsnittet av andra avenyn som var igår samtidigt som Grey's. Lite små STOR störigt att mina två favorit program är på samma dag och samma tid -.- Men det funkar ju att kolla på internet;)
Vad vore vi utan internet? xD

Nu ska jag se om jag hittar kamera sladden så att jag kan lägga upp dagens outfit.

Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0