T som i Torsdag

Hemma efter den segaste torsdagen ever.. Det började med muntligt svenska nationella prov vilket inte var så svårt överhuvud taget. Jag fattade knappt att det var det som var provet men det var det tydligen. Sen efter det var det musik och då var jag verkligen jätte sugen på att spela men nej då då var det dags att  göra typ världens tråkigaste musikuppgift då man skulle skriva om något land musikstil. Verkligen jättekul! Så den lektionen slutade med inte allt för många meningar i ett word dokument. Tror det var ungefär  3rubriker och
 2 bilder. Lyckat känner jag! Efter det blev det ännu en lektion i besvikelse. Det stod i planeringen att vi skulle ha gymnastik på idrotten och då blev jag väldans glad men så kommer jag dit och så ska vi ha bland det tråkigaste jag vet på idrotten: Boxning. + att handskarna och mitzarna(stvn) var hur svettiga som helst eftersom en klass innan oss precis hade haft dom och det är nästan det värsta jag vet. Jag höll på att spy av dom där handskarna asså.. Usch usch
Efter det var det lunch och då stod det i kuriren att det skulle va soppa så då blev jag sur för skolans soppa, jaa, asså måste jag säga nått om den? Alla ni som går i skolan förstår väl kanske vad jag menar? Den är ju iallafall inte så jätte god om man säger så. Men när vi kommer till matsalen är det typ makaronlåda eller nått sånt så där var det ju faktiskt något positivt. Efter det var det samling där vi inte gjorde ett skit. Sen spanska i 10min och sen elevrådsstyrelse möte. Härligt! Spanskan är inte direkt veckans höjdpunkt så jag blev inte direkt ledsen för att jag slapp den x) Pratade massor om Påsk partyt på mötet och det kommer bli grymmare än grymmast!  Fick världens utskällning sen också. Bara för att vi inte gick på LOOR mötet när vi va på elevrådsmötet(?) Ska vi gå ifrån ett möte för att gå på ett annat möte som är i typ 5 min? Känns rätt så dumt, men utskällning fick vi så att det räckte iallafall. Efter det sprang vi runt och letade efter en massa lärare av olika anledningar. Fick iallafall sluta 20 i 4 sen och så var det bara att traska ner till bussen. Så kom hem förut och åt och sen dess har jag suttit här vi datorn och tagit det allmänt lugnt. Måste snart börja med att städa mitt rum för imorgon kommer Karins familj hit och äter. Kul, men jobbigt att städa nu ikväll xD Men det ska nog gå bra. Man blir ju så nöjd över sig själv när man är klar,haha. 

Nu ska jag dra på lite grym musik och börja med rummet.
Skriver mer sen. (om jag inte dött av allt damm förståsxD) Kan ju meddela att det är skapligt dammig här alltså. haha

Pussen på er!♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0