Sista skoldagen med vanliga lektioner innan lovet avklarad (Y)

Ja, som rubriken lyder så har vi inga mer lektioner nu innan lovet och det känns underbart!♥
Jag är verkligen trött på skolan nu så det ska bli riktigt skönt med påsklov. Precis i tid. Så hinner man ladda upp för på fredagen veckan när vi kommer tillbaka är det dags för Nationella prov i matte.. :( Usch! Men det är iallafall bara 3 nationellaprov kvar nu, så sen är dessa hemskheter över.

Skoldagen har varit som vanligt och efter blev det dans som vanligt på tisdagar. :) Vi började med en ny dans och den verkar cool men lite konstig^^ Men det blir nog bra. Ska tagga nu ikväll för en heldag med dans imorgon och då menar jag verkligen heldag. Först trodde jag bara att vi skulle ha street men vi skulle tydligen va där hela dagen och hjälpa till med bugg och vals och såna där trevligheter också. Men det blir nog bra. Kommer sen va och hjälpa till och pynta och fixa på fritidsgården inför påskpartyt eftersom jag är med i elevrådet. Och festen kommer bli så himla grym! Förra året var den iaf hur bra som helst. Nästan alla stod på dansgolvet och dansade(hoppade) och sjöng. Så hoppas att det blir lika bra i år. Nu när vi är nior och allt!:D

 

Nu ska jag gå och äta mat. Och jag lär inte blogga något imorgon så vi hörs nog på fredag. Men ni får ha det så bra tills dess! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0