Mätt i magen

Blev himlans baksugen förut så det fick bli att baka brownies. Dock blev de inte så jätte lyckade :( De blev lite för tjocka och torra men jag tror jag ska göra såndär glasyr som man har på kärleksmums att lägga på brownisarna^^ Då blir dom nog jätte goda tror jag. Har även hunnit med att äta en super god middag som pappa lagat. Lövbiff,kroketter och bearnaisesås (stvn). Supergott! Eftersom min syster och mamma är på spa i helgen får pappa och jag klara oss själva. Men det ska nog gå bra,hihi.
Just nu håller jag på att kolla på reprisen från Bella & tyras show som hade premiär igår. Hade tänkt att se det igår men det hackade så himlans mycket så jag gav upp och kollar på reprisen nu istället.

Ska nog ta mig an bloggdesignen nu^^ Är på lite bättre humör nu så nu ska det nog gå bra. Hoppas vi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0