M.Å.N.D.A.G

Faktiskt en väldigt bra sådan. Måndagar brukar alltid vara riktigt sega men det har faktiskt inte denna varit. Även att vi haft precis samma lektioner idag som vi har varenda måndag. Och snacka om att jag blev tiktigt glad imorse när jag kommer utanför dörren och ser att det är massa sol. Snart vår♥ Bara snön som ska försvinnanu innan jag blir riktigt nöjd. Idag var även första dagen då jag hade vårjacka och ingen halsduk eller vantar. Skaapligt nice asså!
Fick även tillbaka nationella proven i engelska läs+hör förståelse idag också och jag blev riktigt nöjd över resultatet. Det kändes som det gick mycket sämre när jag gjorde det. Så jag är super glad! :D
Annars har det inte hänt så mycket. Kom hem för ett tag sen och ska snart iväg och sjunga. Aldrig en lugnt stund asså! För resten av kvällen sen MÅSTE jag verkligen ta tag i högen med plugg-.- Usch!

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar innan jag åker:)

Pussar i mängder!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0