Idag

Idag har jag varit trött hela dagen
Idag har jag nästan somnat på en lektion
Idag är jag väldigt blogg sugen
Idag känner jag för att göra om min design. Iallafall headern.
Idag tänkte jag något jag inte får tänka
Idag hände något som inte fick hända
Idag känner jag på mig att jag kommer sitta en hel del framfö
r datorn ikväll

Hej på er finisar!♥

Hoppas ni haft en bra fredag. Min har varit sådär. Har varit trött hela dagen men har lyckats bli lite piggare nu när jag kom hem. Funderar på att börja fixa lite med bloggdesignen nu med en gång. Har tröttnat på den jag har nu. Så vill ha lite förändring.
Ska även se om jag kan hitta någon snygg skinnjacka. Någon som har ett tips på någon snygg?

Vi hörs senare! Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0