Happy!

Sitter här och skriver en planering till min egna idrottslektion jag ska ha nästa vecka. Har tänkt mig catch the flag och styrka. Får hoppas att det blir bra. Kanske undrar ni varför jag skriver nu när jag borde vara på dans egentligen? Det var tyvär så att dansläraren var sjuk idag så det blev inställt. :( Jag som sett fram emot att dansa då det inte var något förra veckan heller. Men men får hoppas på att det blir nästa vecka. :)
Skoldagen har rullat på fint. Var typ överglad på morgonen och hade en massa energi så tycker lite synd om mina classmates hahaa Dock har jag ingen aning om varför jag var glad men jag ska inte klaga. ;)
Skoldagen avslutades dock med mycket sämre humör då vi hade 2 st långa Ma/No pass på rad och på det första ett No-prov och på nästa en kvart senare ett matte-prov!.. -.- Men jag överlevde det också och det känns skönt att ha det gjort. 
Nu ska jag gå ner och hämta lite fika. Blev himlans sötsugen bara sådär. Inte bra, inte bra. Men orkar inte bry mig för tillfället. 
Här ska det fikas! haha

BIG LOVE  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0