Fredag 26 mars 2010

Hej på er finisar!♥

Det blev inget inlägg igår:( Jag hann helt enkelt inte. Skolan var som vanligt och när vi slutat gick jag hem till min mormor där ja fick en massa våfflor och sen vid klockan 5 hade jag utvecklingsamtal. Samtalet gick jätte bra och dom hade inget att klaga på( inte för att jag var så orolig över att dom skulle ha det men ändå)haha
Sen smsa Ida och fråga om jag ville komma in till stan och gå med henne på tjejkvällen som va i stan. Och jag hade inget annat för mig så jag åkte in till stan och spenderade ett par timmar i affärerna med min fina vän♥ Hittade lite grejer som fick följa med hem. Kan visa sen ;) Åkte hem runt 8 och då var jag hur trött som helst så jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig direkt när jag kom hem men så blev det ju inte riktigt.. Började med att äta soppa och sen våfflor(igen) efter det. Men det var ju faktiskt självaste våffel-dagen så klart som tusan att man ska äta våfflor!? ;) Sen tänkte jag att nu, nu ska jag verkligen gå och sova. Blev det så? Nej, för kollade jag lite tv och sen helt plötsligt började jag fixa med ett par jeans som blivit en massa fläckar på som inte går bort. Så jag gjorde så att det blev slitet där fläckarna va.Sen tillslut lyckades jag med att få mig själv till sängen och tillslut efter några sidor lästa i Ljudet av ditt hjärta så somnade jag.

Vaknade och fick bokstavligt tvinga mig själv upp ur sängen imorse. Hade helst legat kvar enda tills nu.Men det gick ju inte. Var ju tvungen att gå till den jobbiga skolan-.- Vi har så himla mycket prov och läxor och arbeten som ska in nu så att jag tror jag ska dö.Men dagen idag har faktiskt varit rätt lugn. Men har ett äckligt so-prov som väntar på mig på måndag om I och U-länder,FN,Världskartan och klimat. Så ja, nu vet ni vad jag ska ägna mig åt i helgen..-.-
Har inte så jätte stora planer för fredagskvällen.. Skulle ha varit med några brudar från skolan men det blev inte så:/ Det får bli en annan gång ist!:) Så kvällen lär väl spenderas framför tv'n och om jag minns rätt så är det väl Let's dance final ikväll? Som den dansnörd jag är så ska jag lätt kolla på det! ;D


Nu ska jag ta lite bilder på det som inhandlades igår :) Så det lär komma upp här på blogggen under kvällen.

Peace!♥


Kommentarer
Postat av: Ida

sv; nää, den är sjukligt söt alltså! :D likaså du! puss på dig finis! <33

2010-03-26 @ 17:41:17
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0