Färdig med allt plugg

phuu.. Nu är allt plugg klart och mina ögonlock är tyngre än tyngstt. Tror inte att det är bra att sitta framför böcker + dator och skriva från halv 5 till halv 11. Vad tror ni? hah
Jag ska ta och borsta mina små tänder och tvätta bort sminket och sen ska jag SOVA! Taggar muntligt nationella prov i engelska imorgon så måste vara pigg.

Sov gott så hörs vi imorgon. Har inga planer för imorgonkväll så det blir väl att ta det lugnt.

FREDAG imorgon, sen är det HELG! Wiho!


Började fundera lite på vad jag ska ha på mig imorgon och kläderna på bilden ovan skulle ju inte sitta helt fel asså. Men då saknas ju bara den bruna kroppen och sommaren.. Får nog ta på mig något lite varmare imorgonXD
Shortsen får vänta tills i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0