Cougar town

Klockan 21:55 börjar Cougar Town :) Så jag ska alldeles straxt slänga mig i sängen och kolla på det. Är verkligen hur trött som helst efter en dag med nationella prov i 130min (som faktiskt kändes rätt bra. Nu i efterhand tycker jag att jag var alldeles dör nervös innan för de där proven. Så får hoppas att resultatet blir bra!(Y) ) , 3 timmars Ma/No och sen dans. Så får hoppas att jag inte somnar till programmet! haha 
Tycker iallafall att det ska bli himlans skönt med studiedag imorgon. Planerna för morgondagen är inte så himla stora direkt. Ska dra mig inåt mot stan på förmiddagen nångång och va men Lindi och fixa en street dans som vi ska hålla i inför hela skolan :S Men det blir nog bra:) Blir cheer sen imorgonkväll också.:D

Nu: Cougar town!;)

Loove!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0