A whole new world

Sådär ja. Nu är vecka 9 avklarad. En vecka mindre till alla mysiga sommarkvällar med underbara vänner(Y)Och alla dagar på stranden. Åh vad jag längtar!Märks det? x)

Dagen har bestått av precis de planer jag skrev i förmiddags. Träningen var grym även om jag (vi) var lite opeppa där ett tag. Men när vi fick börja kasta och bygga och så var humöret på topp! ;) Dock resulerade de där kasten i en svullen hand,haha. Men jag lever! Överlevde även en bakåt volt och ett fall från en plint. Tur det! haha

Nu ska jag se om det är något bra på tv'n, annars blir det nog sängen för mig. Såhär tidigt!! Kors i taket eller vad det nu är man säger xD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0