20:45

Måndagen har varit bra:) Men det märktes att man inte gått upp tidigt på ett tag. Det tog ett bra tag innan jag lyckades att ta mig upp ur den sköna, varma sängen. Men väl uppe så piggnade jag snart till och förberedde inför första skoldagen efter lovet. Första och andra lektionen kollade vi på film. Troja. Jag har sett den förut men det är inte riktigt den typ av filmer som jag gillar bäst men den funkar. Vi har inte riktigt sett klart den ännu men vi ska fortsätta imorgon. Efter filmen hade vi lunch och sen engelska. Vid halv 1 sen åkte några av oss i elevråds styrelsen in till västervik för att va med på nån politik,kommun grej som jag helt glömmt vad den heter xD Det var drygt där. Började med att disskutera framtiden i en grupp med helt främmande personer. Kul? nej inte direkt. Sen fick vi måla upp på kartor hur vi ville att gamleby skulle se ut i framtiden med de från åby och det var väl lite roligare iallafall.Sen började det drygaste av allt då vi gick igenom alla motioner alla olika skolorna skrivit vilket var en hel del sidor. Men sen vid kvart i 5 fick vi middag och sen var det slut. Då mötte jag och lindi upp Ylva och så åkte vi och sjöng. Kom hem vid ca kl 7 och sedan dess har jag pluggat no för jag har no prov imorgon. På genetik.  Får väl se hur det går, men jag känner mig ganska säker på det iallafall :)

Back to no-boken.

Peace and Love / Louise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0