Sunny sunday!

Dagen har bjudit på massa sol och det har jag självklart tagit vara på. Har varit utomhus nästan hela dagen. Började med att plocka fram en solstol,en bra bok och högtalarna till mobilen och då var ett par timmar av dagen räddade. Runt klockan 3 tog jag min fina cykel ner till almviks badet där frida befann sig. Spenderade några timmar där med henne med solning och en himla massa prat. Du är för bäst!♥
Rörde mig hemåt runt klockan 6 med en hungrig mage som snart blev fylld att supergod mat som mamma hade lagat. Mumsigt!

Imorgon har jag inget planerat på förmiddagen. Men senare sen på eftermiddagen ska jag troligtvis  va med Lisa,Lindi,Sascha och Anna. Bada tror jag att vi skulle göra :)


-bild på mig och david från grillkvällen i måndags. Vackert,haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0