Summerfeelings!

Nu börjar det ju verkligen kännas att sommaren är här på riktigt. Strålande sol och alla man ser springer runt i shorts och linne eller klänning. Hur underbart är inte det då? Jag verkligen älskar det och humöret är på topp!
Sommarjobbet tog ju slut i torsdag också. Det avslutades med uppvisning för föräldrar som gick galant och efter det kladdkaka och hopp på airtracken för oss ledare, hur fint!? Känner att sommarlovet inte kunde ha börjat så mycket bättre. I torsdags kom kusiner och släkt så då blev det att umgås med dem.
Midsommar igår blev super! Det firades här hemma med en massa tävlingar,mat och prat. Precis som det ska va :)
Gårdagen resulterade dock i att mina ben är fulla av myggbett. Usch!
Denna dag började med en liten sovmorgon och sedan begav vi oss till farmor där släkten ifrån stockholm höll hus. Stannade inte så värst länge. Snart så kommer alla hit och då blir det lunch och sen ska vi nog åka och fiska tror jag,hehe. En midsommar utan att fiska är ingen riktig midsommar!
Sen ikväll så ska vi grilla his farmor. Jag spår en underbar dag!

Vi får väl se om vi hörs senare ikväll annars blir det väl imorgon :) Ha en underbar lördag nu!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0