3 underbara sista dagar i nian:´(

Jag är helt slutkörd! Somnar snart här över datorn. Så illa är det! Avslutningsmiddagen i onsdags blev iallafall jätte lyckad. God mat och underbart sällskap. Kommer sakna alla något enormt!:(

 Igår (torsdag) så var det SIF-kamp. Hela åby var på tjustvallen och hålldes med lekar,fotboll mellan elevrådet och skol IF och 5-kamp mellan niorna och lärarna ( 9'orna vann såklart!;)). Kom hem runt halv fyra med en alldeles nerklottrad avslutningströja och en alldeles rödbränd kropp efter en hel dag ute i strålande solen. Var bara hemma en snabbis och åt och lite innan jag tog bussen in till stan för att möta upp nathalie och lindi och kolla över danser och grejer tills nästa vecka då jag ska va ledare på summer camp. Det kommer bli skitkul!
Resten av kvällen spenderades till att fixa inför denna dag (skolavslutningen). Bestämma hår,smink och sådana grejer. Gick och la mig i skaplig tid så att jag skulle vara något levande denna dag.
Vaknade med ett ryck imorse och studsade sedan upp i panik av ett sms jag fått. Usch!  Men det löste sig det med,du får inte skrämma mig sådär!!!!

Dagen idag (fredag) har varit super. Började skoldagen med att gå till fritidsgården för lite tal och lite, sen in i klassrummen där vi fick tårta och grejer och kolla på bilder och film sen vi gick i sjuan. Det är sjukt hur alla har förändrats. Det var inte långt till tårarna där kan jag säga!:´( Sedan var det dags för kyrkan,ställde upp oss så fint så och sedan bar det av mot the church. Framme där så hände lite allt möjligt. Lite solo-sång och tal och körsång. Sen var det dags för stipendium utdelning. Trodde inte att jag skulle få något men icke, självaste jag gick där ifrån med hela 2 stycken. Det ena var idrottsstipendiumet och det andra för att jag var flitig,bra vän,och  på bra humör m.m. Hur glad som helst blev jag.
Sedan tillbaka till klassrummen igen där det blev betygsutdelning och ett sista hejdå till den underbara klassen , jag kommer alltid komma ihåg varenda enav er i 9B 2007-2010. ♥
Sedan var det dags för rosor och allt utanför fritidsgården och där gick det ju bara inte att hålla tårarna inne! Det är sjukt vilka 3 underbara år vi har haft tillsammans allihopa!

Stressade in mot stan och systern som skulle springa ut som nybliven student. Vi hann in till gymnasiet alldeles lagom. Grattis Cathrine! :) Sedan fotade vi när dom åkte runt i alla sina lastbilsflak och sedan åkte vi hem hit med delar av släkten och åt gott och var sociala.
Där har vi resultatet på 3 super härliga sista dagar i nian. Kommer sakna det något enormt!
Bilder ifrån alla 3dagar kommer imorgon. Även  några ifrån tyskland som jag inte hunnit med att ladda upp en.

Jag får ju inte glömma att säga att Nu är det SOOOOOOOOOMMMARRRLOOOOV!!! Hur jävla underbart är inte det då,vavava?

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon. Lär bli en himla massa uppdatering då så håll ögonen öppna ;)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0