T U E S D A Y

Började skoldagen med en väldigt dryg syslöjdslektion. Min allra sista sådana. Kunde ju liksom inte börja på något nytt eftersom det var sista så jag skrev klart redovisningen på min plånbok som jag gjort och sen gjorde jag inte ett skit. Vi var 3pers av 6 på lektionen. Lyckat ju. Tycker det brukar va väldigt tomt och tråkigt när vi är 6st men idag när vi bara var 3 var det drygare än någonsin. Sedan hade vi engelska där vi kollar på slumdog millionaire. Väldigt bra film måste jag säga. Vi har inte hunnit se klart den än så jag vill se slutet nuu! Efter det var det svenska som precis som slöjden var dryg. Lyssnade bara på nån text och svarade på en uppgift om den. Sen lunch med galet kortspel som slutadet i fusk,haha Hela eftermiddagen har jag haft Ma/No lektion. Jag hade teknik hela tiden men i slutet blev det mest stimm. Blir lätt så när man haft samma sak i nästan 3 timmar.
Sen satt jag och snacka med niclas i bullen ett tag och sen gick bussen hem. Tjoho! segaste dagen på länge kan jag säga. hehe

Imorgon ska alla nior in till stan och orientera och jag kommer springa vilse. Alla som satsar på mvg måste springa själva så jag ska väl försöka med det. Får väl se om jag hittar till mål innan det blir mörkt,hehe Orientering är verkligen inte min starkaste sida. Höll på med orientering när jag va liten men jag slutade för att jag inte vågade springa själv i skogen x) Sicken liten tönt jag var/är! hehe





Två bilder tagna av mig den 25 Maj 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0