Stressar sönder

Ingen har berättat för mig att det ska va så här himla stressigt de sista veckorna i nian. Jag trodde dom skulle va värsta lugna och att man typ inte gjorde nånting på lektionerna. Men jag hade fel, helt fel! Visst, jag får väl skylle mig lite själv eftersom jag valt att både åka till polen och tyskland. Det har gjort det jävligt mycket stressigare. Just nu är jag så stressad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Ska göra klart ett so-arbete,bild-arbete gånger 2, skriva klart tekniken + ett svenska arbete. Allt det ska jag hinna med ikväll och imorgon då jag även måste städa mitt rum som är bokstavligt talat katastrof och packa till tyskland. Hur ska jag hinna?

Var och växlade pengar till euro jag ska ha med till tyskland idag i skolan. Drog sedan ett alla tiders glass häng med lindi på luchen efter banken. Efter det var det ett hemskt spanskaprov och till sist engelska som slutade med att jag fick springa till bussen, lyckat (Y) Direkt efter skolan åkte jag och lindi och sjöng. Övade på vår låt som vi två ska sjunga den trettonde på sommarkonserten :) This is my life ska vi sjunga. Trevligt trevligt!

Nu måste jag verkligen sätta igång med plugget!! Får väl se om jag bloggar mer idag eller imorgon, lär mest troligt stressa sönder men vi får väl se. Om inte så får ni ha en Grym vecka här i sommarsverige när jag är i tyskland och föhoppningsvis har blivit lite mindre stressad.


 Ha det BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0