Söndag

Härlig uppdatering det har varit här på bloggen idag. Får ta och skärpa mig!
Jag unnade mig iallafall en lång sovmorgon denna halvmulna söndag. När jag vaknat fixade jag lite på mitt rum och satt lite här framför datorn.Fixade mig sedan inför avslutningskonserten med sången klockan 4. Övade i 2 timmar och sedan kom allt folk. Lindi och jag sjöng This is my life ihop och det gick strålande :) Allt annat gick också jätte bra så det känns som en bra avslutning efter alla dessa år vi hållt på. Pratade även om nästa söndag då vi åker till Liseberg tillsammans. Det kommer bli skitkul! Får hoppas attvädret är på våran sida bara..

Imorgon väntas en friluftsdag med skolan. Jag ska va inne i västervik och spela minigolf och klättra. Sedan på kvällen ska jag sova i skolan med klassen. Ska bli kul att göra en sista sak tillsammans. Kommer sakna klassen något enormt. Alla så himla olika men ändå lika.

Nu måste jag packa klart väskorna inför imorgon och sedan är det på tiden att jag landar i sängen. Måste verkligen sova. Är inte utvilad än även att jag tog världens sovmorgon idag.. Får glädja mig åt att det inte ens är en vecka till sommarlovet börjar :D Har sommarjobb första veckan men sedan börjar det riktiga sommarlovet då jag ska va med vänner hela dagarna och sova hur mycket jag vill ;)

Aja väskorna och sängen väntar.

Looove!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0