Lördag

Hello people!
Haft en bra lördag? det har jag. Otroligt lugn men det var behövligt för min del. Behövde verkligen lite tid att andas och inte ha några måsten att göra. Jag följde med pappa och farmor in till västervik på morgonen för att handla lite mat. Jag ska ha med mig matsäck imorgon då vi åker till liseberg med undomskören som en sista grej tillsammans. Så det fixade jag. Åkte sedan hem och då somnade jag i soffan xD trött!?
Åt grillat förut. Precis som det ska va på sommarlovet ;)  

Har spenderat en hel hög med timmar framför datorn idag.. Har fixat med designen här på bloggen och laddat upp en massa bilder som ni nog märkt. :)

Nu måste jag packa inför morgondagen! Ska åka balder tills jag spyr,hehe (skämt o sido).

Pussar!♥


På bilden har vi det mesta av det jag fick igår på skolavslutningen. Massor av blommor,2 priser för idrottsstipendiumet. Det stora grå är ett vandringspris som alla vinnares namn står ingraverat på så numera står även mitt där på:) Den måste jag lämna tillbaka om ett år men den lilla blå/guldiga får jag behålla. Den jätte söta muffins-"skålen/asken" fick jag av min moster m-familj. Där i fanns det pengar och ett jättefint halsband med min månadssten, juli-rubin. Sedan är ett av papprena det andra stipendiumet jag fick och där i var det 500kr. Det andra pappret är mina betyg. 6MVG och resten VG. Är helnöjd! Mitt mål var att inte ha några G och det har jag ju lyckats med:) Fick även ett presentkort på bio och ännu mer pengar.
Varför är det inte skolavslutning oftare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0