Shorts-väder! :D

Jag verkligen älskar vädret som varit idag! Hur fint som helst. Kanske vädret kom på att det är juni!? :)
Idag har jag orienterat,hoho Det gick väl hyfsat. Lite synd bara att många av kontrollerna var förstörda och borttagna :/ Roligt det är när man börjar att springa åt ett håll för att ta  kontroller på den vägen när de flesta andra ligger på andra sidan skogen typ och så är båda dom kontrollerna förstörda så att det inte går att stämpla! Tjoho! Men kom i mål med iallafall några små fina hål i stämpelkortet :) Det är så skönt att det är över nu. Kommer inte ha en endaste orienteringslektion till på idrotten på åby :D Det känns underbart för jag hatar verkligen garpe! När vi kom tillbaka till skolan efter orienteringen hade vi en ma/no lektion och sen fick vi sluta.

Ska snart ta bussen in till stan på cheer. :) Sista träningen för mig innan uppvisningen :S Jag kommer sååå göra fel och skämma ut mig för hela  västervik! Men det kan ju va kul det med, hehe

Nu måste jag byta om. Pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: JOLINA

Åh tack! :)

2010-06-02 @ 17:54:33
URL: http://joliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0