Germany

Hello people!

I'm home from Germany! Jag har haft en hel grym vecka med massa nya vänner,engelskaprat, kolsyradrickande(jag hatar kolsyra, men det var typ det enda dom hade i tyskland så vad gör man inte), och guide-turer.  Ångrar inte för en sekund att jag följde med. Familjen vi bodde hos var toppen!
Saknar alla redan :(
Det var iallafall riktigt skönt att landa på svensk mark igår kväll runt klockan tio. Det tråkiga var ju bara att man visste att man hade en 4 timmars bussresa kvar innan man äntligen kunde på slänga sig i sin egna säng. Var hemme här runt klockan halv 3 -3 imorse :O. Kunde inte heller sova direkt då så jag somna väl runt fyra. Imorse ringde klockan vid halv åtta och då var det bara att dra sig upp ur den varma sköna sängen för att åka in på cheeruppvisning i västervik. Var sjukt nervör eftersom jag inte hunnit öva så mycket efter som jag varit borta. Men det gick iallafall helt okej. Gjorde några fel lite här och där men det får jag leva med. Har ju mina skäl till varför.
Resten av dagen har jag bara segat här hemma. Har packat upp väskan och städat lite på rummet.
När jag kom hem efter uppvisningen förut väntade en efterlängtad sak på mig. ;D
Visar er snart.. :D

Har iallafall inte tid att skriva mer nu. Bilder ifrån resan kommer så småningom. Laddade precis in alla 1200st xD
Dock lär jag bara lägga upp jätte några här. Tar sån tid.. Men vi hörs senare.. Om jag inte somnat förstås xD är en aning trött måste jag säga,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0