En kväll som måste göras om snart!

Nu är jag hemma i almvik igen. Har haft en awesome dag inne i västervik. Började med att möta upp lindi och sen gick vi en sväng på stan. Fick med mig en hel del hem faktiskt. Födelsepresenter hit och dit men även lite nyheter till mig själv. Mötte upp Lisa,anna och sascha runt klockan 5 eller nått och då gick vi och åt på morella. Fint de! Sen blev det en himla massa snack och sen ett bad vid kanotklubben. Dock vågade jag mig inte i, men det fanns det andra av oss som gjorde :) Sen var det dags för mig att traska emot bussen. Hade inte en aning om vart jag skulle gå men så småningom kom jag fram dit jag skulle, hehe Jag har verkligen inget lokalsinne för fem öre! xD
Men det gick ju bra som tur va. :)
Det blev även bestämt att jag ska med Ida till hennes mormor i ett par dag. Ska bli skitkul! Jag hoppas på en massa sol och bad och kanske även lite fotning!? (A) Så jag åker in till Ida imorgon och sen åker vi dit :)

Nu ska jag packa och sen sova.

Sweet dreams!



-summer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0