En dag i juli

Denna dag kan man inte kalla annat en världens skönaste och lugnaste. Har inte gjort mycket alls idag. Sov till ungefär 11 och sen gick jag upp och drog igång lite "hemma-spa" med hårinpackning, skrubb och ben rakning. Smörjde sedan in mig. Jag blir alltid hur torr som helst på somrarna.. Alltid samma sak. Så om jag inte smörjer in mig väldigt ofta blir jag jätte torr. När jag var klar med det tog jag med mig boken ut i solen lite. Har ju varit inne så mycket nu när jag varit sjuk så min färg har nästan försvunnit helt. Men det ska vi ändra på nu ;) Får hoppas att vädret håller i sig ett bra tag till bara. För nu är det ju verkligen riktig sommar! Efter ett tag tröttnade jag på att läsaså jag gick in och kollade på film istället. Såg på raise your voice. Helt klart en av de bättre fimler jag sett. Så otroligt fin!

För några timmar sen fick jag världens foto-sug så jag var bara tvungen att ta med mig kameran ut en sväng. Det blev en hel del bilder så det lär komma upp lite av dem lite nu och då i det närmasta dagarna.

 
2 bilderjag tog förut. Använde mig av stativet och självutlösaren. Inget som jag brukar göra så ofta men det lär bli fler gånger. Har lite idéer!;)


Kommentarer
Postat av: camilla

vilka fina bilder :) saknar dig något enormt gumman :*

2010-07-09 @ 19:34:41
URL: http://www.twitter.com/weirdm8
Postat av: Louise-till camilla

tack ;*

saknar dig med! <3 vi får ta och hitta på nått mycket snart!!

2010-07-09 @ 20:25:31
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/
Postat av: frida

sv: great :D <3

2010-07-09 @ 23:35:20
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0