Måndag

Vaknade imorse runt klockan åtta av världens åska och spöregn. Usch, jag hatar åska så jag låg i sängen och trodde att huset skulle braka in där ett tag. Men åskan gick snart över så jag kunde somna om igen.  Vaknade sedan runt 10 igen. Då var det bara att gå upp och äta frukost och duscha och sånt. Tog sedan bussen in till stan där dagen har spenderats med Camilla. Vi har kollat på film, spelat guitar hero (som jag suger på,haha) och tillsist sett eclipse på bio. Älskade filmen!

Imorgon bär det av emot Gamleby på förmiddagen till fin fina Frida♥ vi ska till hammar och sen åker vi hem till mig och tältar. Dock så har jag hört nått om att det ska bli världens spöregn imorgon natt. Vi får hålla tummarna stenhårt för att det inte blir det. Skulle ju inte sitta helt fel med ett nattdopp men det blir nog inte så lyckat om det spöregnar xD Men vi får helt enkelt se. Får hoppas att vädergudarna är på våran sida ;)

Nu ska jag plocka upp lite här på rummet och sen lär jag fastna i min underbara bok Elsas Mode som jag gjort nu ett par nätter xD Väldigt bra bok som ni helt klart borde läsa om ni inte gjort det!





Outfiten för dagen

Kofta - HM
Linne - Gina T
Shorts - avklippta jeans
Skor - Ballerina ifrån dinsko
Halsband - Mammas gamla
Väska - ingen aning xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0