T H U R S D A Y

Hello People!
Kom nyss hem ifrån lite bad. Blev bara ett snabbt dopp men det va riktigt skönt att svalka av sig lite.
Tidigare idag har jag mest varit inne.. Känns inte bra med tanke på att vädret är så himla fint men man kan ju behöva va inne lite ändå. Hade det inte varit för att jag brände min rygg i solen igår så att den gör skaapligt ont nu så skulle jag säkert legat och solat hela dagen men nu blev det ju tyvär inte så. Taggar för en hel vecka i skåne nästa vecka som lär bestå av bad och sol och SHOPPING hela dagarna! Så då lär jag inte sitta inne mycket;) Och på tal om det så måste jag börja packa idag. För imorgon ska jag och lite folk grilla och sånt och då kommer jag inte hem förens på lördag och på lördag ska vi till min moster och kusin som har fyllt år för att fira dom och sen på söndag morgon åker vi till skåne. Så jag måste nog snart ta fram papper och penna och skriva upp allt jag ska ha med. Gör jag inte det så kommer typ jag glömma halva mig själv här hemma. haha


Otroligt smickrande bild på mig och Frida ifrån igår,haha Men det bjuder vi på, eller hur frida? ;)

Kommentarer
Postat av: frida

haha klart vi gör ! vi är ju så sjukt snygga tycker jag ;)

2010-07-18 @ 18:40:56
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0