Söndag

Hey people! :)
Vad är det här för väder!? Vill ju ha strålande sol och runt 30 grader nu ju! Det är ju inte så värst många veckor kvar till skolstarten och det är ju nu man verkligen vill njuta av sommaren som mest! Men icke..

Inatt sov jag jättedåligt. Först kunde jag inte somna och sen drömde jag massa mardrömmar så jag vaknade med typ panik.. Inte kul alls. Så sov till 10 idag ungefär och då blev det frukost och sen ringde kusinen från stockholm som är hos farmor nu och frågade om vi kunde leka lite ;) Såklart ställer jag upp på det, så här har det spelats spel, kollats film och lekt alla möjliga lekar som en 5 åring tycker om,haha

Sen dess har jag i stort sett mest suttit här framför datorn. Men jag har ju en del att ta igen ;) En hel vecka utan dator resulterar ju i ett antal facebook händelser, blogginlägg på bloglovin m.m. Jag har ju även uppdaterat här på bloggen en hel del som ni nog märkt :)

Nu ska jag äta, så vi hörs! ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0