Skåne - Dag 5

Detta var dagen jag verkligen sett fram emot. En hel dag i Malmö för shopping och för att hälsa på min kusin som bor där. Vi var framme i Malmö på förmiddagen och då blev det att leta sig in till stan och sen blev det en himla massa timmars shopping. Jag gled runt på gatorna med min syster och många shoppingpåsar blev det;) Rea överallt också ju så en hel del fynd gjorde jag allt. Vid klockan 16 mötte vi upp kusinen och gick då hem till hennes nya fina lägenhet. Där bjöds det på mat och fika :) När klockan blev mycket och vi var helt slut efter all shopping satte vi kursen hem till vår stuga där det snart blev att gå och lägga sig efter en toppen dag! :)

Jag har tyvär inga bilder ifrån Malmö, så jag bjuder på två otroligt smickrande bilder på mig själv, haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0