Samsung Jet

Hello People!
Hörde nått om att idag skulle vara årets varmaste dag och det skulle jag gott och väl tro på! Det har ju verkligen varit hur varmt som helst ju. Runt 30 grader :O Inte likt sverige alls tycker jag men jag gillart ;)
Jag var i stan i förmiddags med pappa och Cathrine. Kollade på mobiler och tillslut bestämde jag mig för en Samsung Jet så det fick det bli :) Nu är jag dock skapligt mycket fattigare men det får jag ta..
Ska ladda den nu över natten så ska jag börja anända den imorgon. Måste ladda över musik och lite till den nya minneskortet också men det tar jag också imorgon. På tal om imorgon så är det faktiskt så att min fina syster Cathrine fyller hela 19 år imorgon. Grattis i förskott syrran ;*

Just nu sitter jag här proppmätt efter att ha ätit grillat. Satt ute i trädgården och åt, helt underbart!
 Nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag väl se om det är något bra på tv'n kanske :)

See you tomorrow people! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tja snygging :)

Ska vi hitta på någonting i sommar?

Det var ju ett tag sen vi sågs :)

Kram

2010-07-04 @ 17:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0