Nu lämnar jag viken för en helgrym vecka i Skåne!

Grillningen och det blev jättelyckad! :) Dock så kom jag hem runt 12 dygnsur av spöregnet som kom precis när vi skulle hem.. Typiskt! Det blev inte alls mycket sömn så en lagom trött och tjurig Louise kom hem och började motvilligt packa inför skåneresan när hon hellre bara ville gå och lägga sig och sova bort några timmar i den mjuka och sköna sängen, men icke! Här skulle det packas och sedan åka på lite födelsedagsfiranden för kusin och moster. Var skapligt trött så det var nära på att jag somnade lite då och då,haha.
Kom hem därifrån runt klockan 9 och då var jag tvungen att än en gång sätta mig in i packandet (ja,jag suger på att packa,haha) Men sedan fick jag äntligen slänga mig i sängen och drömma fina drömmar :)

Nu ska vi snart åka mot Skåne. Så bloggen uppdaterar jag först om en vecka igen. Då förhoppningsvis med massor av bilder ifrån resan :)
Nu lämnar jag viken för en helgrym vecka i skåne! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0