Lördag 10-07-10

Nu ska jag snart gå och sova tror jag. Är helt slut! Fick tillslut med mig hela familjen på lite bad förut idag. Vi skulle ha åkt till mösjön men det var massor av folk där så vi fortsatte och åkte bort till ljusigöl istället. Där var det helt klart lugnare och så befann sig David där. Så det blev lite bad och snack med honom. När vi kom hem tog jag och syrran med oss kameran och stativet och en stol!? (haha) och så tog vi cyklarna till en tjusig brygga så vi kunde ta bilder med vattnet. Blev massor av bilder och många bra. Ska ta tag i och redigera alla imorgon. Antar väl att jag lägger upp en hel del av dom här då;) men vi får se.

Förut vid ungefär 10 tog jag och syrran en springtur till mösjön för ett kvällsdopp. Jag har inte sprungit på evigheter så jag var skapligt död när vi kom fram men jag lyckades att springa hela vägen utan att stanna. Allt tackvare Cathrine. Hade inte hon varit med hade jag  börjat gå efter typ 1km. haha Kvällsdoppet blev iallafall super mysigt och jag hoppas på att det blir av fler gånger innan denna sommar är slut :)

 
-2 av bilderna som togs idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0