It's amazing how you can speak right to my heart

Drog mig upp ur sängen runt 11 idag och då vare bara att sätta igång med lite bakning. Det är nämligen så att jag fyller år imorgon, sweet sixteen you know,haha, så måste ju ha fika och tårta att bjuda på när släkten kommer på kvällen ;)
Så nu har jag bakat lite och så får mamma baka resten,hehe

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har 2 kusiner här hemma i västervik för tillfället så får väl se om det blir att hitta på nått med dom, någon snackade om fiskning!? Fast känner inte direkt för det nu, lär ju ändå inte få nån fisk! haha

Ska nog försöka börja knåpa på en ny header.. Är inte alls nöjd med den jag har nu men den funkar för tillfället. Måste ta lite nya bilder känner jag. I have no inspiration for a header right now! No pictures to use either.. Men aja, det är värt ett försök att komma på nått!

Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0