Hemma ifrån Skåne

Nu är jag hemma ifrån skåne. Började åka hemåt vid halv 12 idag och kom inte hem förens ungefär en timma sedan.. Fast vi åkte inte bil hela tiden, gjorde ett stopp hos kusinerna i kalmar för lite fika och sånt och sen blev det att äta pizza i västervik och efter det handla och sen äntligen hem till Almvik. Är skapligt stel och trött efter allt bilåkande. Men veckan i skåne har varit toppen. Bad,sol och shopping, precis som jag hoppats på.
Nu har jag 3 väskor som väntar på att bli upppackade så jag får väl fixa det och sen är det nog dags för mig att sova, i min egna säng. Underbart! haha
Så bilder och sånt kommer imorgon :)


- Var jag tvungen att packa ner så mycket!? jag hatar att packa upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0