Cheerleading på spötorget

Idag blev det ingen vidare sovmorgon för mig alls. Klockan ringde klockan 8 och då fick jag dra mig upp ur sängen för att sedan börja med allt fixande. Välja kläder,fixa håret,smink,packa väska, äta frukost m.m. Ja, ni vet nog hur det är.  När jag var klar tog jag bussen in till västervik där jag gick runt i affärerna i väntan på att klockan skulle bli halv 1. Inhandlade mig lite smågrejor som en bok (Elsas mode) , örhängen, nagellack och after sun. Inte mycket att fota och visa upp här så det tar jag och struntar i. Klockan blev halv ett och då mötte jag upp några ifrån cheerlaget och så dansade och byggde vi lite till några som spelade trummor på torget. Det var hur varmt som helst och väldigt annorlunda xD Men det gick det med! :)
Åkte hem runt klockan 2 och när jag kom hem kollade jag på twilight. Ska se New moon också så att jag kommer ihåg vad som hände så jag sedan kan gå på eclipse. Vill se den nu nu nu!

Btw, så har jag fått pengarna för summer camp nu så vi får väl se om det blir någon mobil :) Ska förmodligen in till stan imorgon och kolla lite. Hoppas!

Nu tror jag minsann att jag ska ta med mig kameran ut och fota lite, låter toppen enligt mig! ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0