Söndag♥

Hej:D
Sitter här och letar och försöker komma på vad ångerrätt innebär. Vad det är för villkor osv. Men kan inte hitta det:/
Robinson igår va bra, fast jag tycker att det var helt fel person som vann. Jag ville att Sanna eller Mats skulle vinna men så blev det ju inte riktigt.
Fixade gymnasievalet igår. Det blev samhäll-ekonomi som första val tillslut. Får hoppas på att det blir bra, och det blir det säkert:)

Vaknade runt kl 10 imorse och så blev det att äta frukost och sen sätta mig och skriva lite på berättelsen. Den är fortfarande inte riktigt klar än, måste komma på ett bra slut.  Och så nu har jag suttit här vid datorn med hemkunskapen i nån timma kanske. Måste skriva klart min planering för min idrottslektion jag ska ha också. Vill verkligen ha mvg i idrott så jag ska verkligen göra mitt bästa nu den här terminen.
Idag har jag även hunnit säga hejdå till min syster som åker till Bryssel idag och stannar där i en vecka. Så nu har jag en hel vecka med den bärbara datorn för mig själv(Y) haha
Just nu längtar jag tills klockan blir halb fyra då jag ska sätta mig i bilden och åka in till cheerträningen. Ska bli så himla kul!!:D:D

ojoj, vad osammanhängande det här inlägget blev, haha Jag hoppar från en sak till en annan hela tiden xD Men så kan det gåxD

Här kommer iallafall några bilder som jag tog igår när jag blev väldans fotosugen^^:











Back to hemkunskapen.

Puss!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0