Torsdag

phuu, nu har jag äntligen kunnat lägga ifrån mig läxböckerna. Kom hem vid halv fem och sen dess har jag suttit med ideologiernas syner på skatt och en massa procent tal. Men nu har jag fått lite ordning på det.
Skoldagen har varit bra. I svenskan har vi gått igenom lite inför nationella proven. Känns bra att man får veta lite ungefär hur det kommer va nu innan:)
Det har faktiskt varit en väldigt lugn dag och sånt gillas.
Morgondagen kommer bli desto jobbigare då jag först kanske har matteprov (det var inte riktigt bestämt) och sen direkt efter det so prov-.- Wish me luck!
Men nu ska jag gå och läsa igenom so'n för en sista gång och sen ska jag sova så jag vaknar pigg och glad imorgon!:D

Pussar och godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: men åh tack snälla du! det gör mej hur glad som helst att göra ju :'D

kramar!!

2010-01-28 @ 23:06:31
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: FELCIA

Tack så jätte mycket söta du! :*

2010-01-29 @ 15:19:56
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0