Träning

Nu ska jag alldeles straxt åka på cheer-träning. Det ska bli grymt kul. Både att träna och träffa alla igen:)
Hoppas det är många som kommer! Annars blir jag sur,haha Jag har bara varit på en träning sen jullovet så det ska bli så kul nu. Måste verkligen träna upp min kondition nu asså. Den har försvunnit heltxD Undra varför?
Kan det möjligtvis vara för att jag inte rörde på mig ett skit på jullovet och bara åt en massa onyttigeheter? haha
Hoppas vi får gör några riktigt coola bygg idag. Åh vad jag längtar, haha
Men nu ska jag se om jag hittar skorna och klä på mig lite överdragskläder. Juste, vattenflaskan får jag ju inte glömma.

S E E  Y O U!








 

Lite bilder från tävlingen i december:)

Let's go ravens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0