Torsdagen

Dagen började med en försovning, så fick stressa runt här hemma så att jag inte skulle missa bussen. Ojoj vilken bra start på dagen. Så kommer man utanför dörren och fryser halvt ihjäl,woho ännu bättre!(Y) Kom iallafall till skolan sen och har inte så mycket att skriva om den, den har varit rätt lugn. Slutade redan vid kl halv 3 idag:)
När vi slutat tog jag bussen hem hit och åt lite och sen åkte jag buss igen fast denna gång in till stan där jag mötte upp mamma och så åkte vi till gymnasiet och kollade på de olika programmen. Det var öppet hus och det var massa folk där så vi var inte kvar så länge. Har nog bestämt mig för att gå samhäll-ekonomi nu:) Får hoppas att det blir bra och att jag tycker det är kul. Nu ska jag iallafall plugga lite har jag tänkt mig.

Laater!

Juste stort grattis till Frida på din dag, älskar dig vännen♥


Frida<3  I love you girl!

 


Kommentarer
Postat av: frida

hihi naaw tack hjärtat!

i love you to girl !<33

2010-01-14 @ 21:47:42
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: louise, till frida<3

hihi^^

<33

2010-01-16 @ 13:06:58
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0