Tisdag idag:)

Hej på er!:)
Hann tyvär inte med att blogga igår. Jag hann inte med datorn överhuvudtaget faktiskt. Pluggade massor och mådde allmänt dåligt. Orkade och hann helt enkelt inte. Skoldagen var helt okej. Allt förutom sista lektionen. :/
Men det blev som det blev.  Dansen var iallafall grym! Så skönt att bara glömma bort verkligheten ett tag och bara vara inne i dansen. Dock var det rätt svårt eftersom jag missat en hel del gången innan då jag va sjuk så det blev en hel del stegfel, haha Men kom in i det lite efter ett tag iallafallxD
Efter det pluggade jag somsagt.


Till idag då:
Skolan har gått bra. Hade basket på idrotten och åh vad jag hatar mitt knä alltså!!! Kan ju knappt springa.:/ Det konstiga är att innan jul och så så hade jag ont i vänsterknä och så gick jag till doktorn och kollade upp det och då sa han att det va nått som många har. Kommer inte ihåg vad det heter, nått på S var det tror jag. Men nu har jag fått ont i högerknät och det gör inte ett dugg ont i vänster. Konstigt det där.. Hoppas iallafall på att det snart försvinner.
Nu skajag snart äta mat och efter det ska jag plugga. Har so-prov på fredag. Ska skriva om de olika ideologiernas syn på skatt. hmm. det blir svårt. Fattar typ inget men det ska det bli ändring på ikväll.

P U S S A R!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0