Taggar matte

Sitter här och lyssnar på skön musik. Har precis ätit mat och taggar nu matte då jag har prov imorgon..  Ligger massa efter pga att jag varit sjuk så jag har en heel del sidor som ska göras denna kväll. Som tur är så är det procent och det tycker jag faktiskt är rätt kul:) Skolan idag har gått bra. Fast är helt slut nu eftersom jag varit igång hela dagen, de senaste dagarna har jag ju bara legat och sovit och kollat film men jag kommer nog i gång snart. Det har varit väldigt lugna lektioner och så. Förutom musiken förstås då vi spelade massa. Inte för att va elak men vi i min klass är inte de bästa på att spela haha. Så om jag säger så här att min huvudvärk blev inte bättre på den lektionenxD Men det är sånt man får ta. Måste ligga i och verkligen göra mitt bästa i musiken så att jag behåller mitt mvg. Men det ska nog gå bra.  Imorgon blir det kanske att åka in till stan med Fridagullet en sväng. Fika på tantgrön^^ Typ "tradition" nu, haha
Men nu måste jag verkligen ta tag i matten om jag inte satsar på ett stort IG på provet imorgon vilket jag verkligen inte gör!

Love L


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tja Louise!

Vilken rolig blogg du har!

Den är är jättebra:)

Vi kan kanske ses nån dag och hitta på nått:)

Kram Becka

2010-01-22 @ 20:51:35
Postat av: louise- till Rebecka

Heej!

Åh vad glad jag blir. Tack så jätte mycket!

Ja det tycker jag verkligen att vi ska!!

Det måste vi ta tag i mycket snart!

Puss

2010-01-22 @ 23:16:52
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0