Still sick..

Fortfarande sjuk:(
Vaknade runt 9 av att telefonen (suck) Struntade i att svara och låg kvar i sängen ett tag till.
Gick sen ner och kolla tv och åt frukost. Eller jao lite fil, mer klarar inte halsen av.. Sen dess har jag kollat på några sexandthecity avsnitt och kollat lite bloggar. Ska nog knäppa på nån bra film snart tror jag.
Ikväll är det streetdans och jag kan inte gå:( Vill ju så gärna!! Första gången efter lovet och allt. 
Imorgon är det friluftsdag i skolan också och jag skulle ha åkt skridskor hela dagen men jag tror inte att det är så bra att jag går till skolan imorgon om vi ska va ute i snön hela dagen. Jag lär ju inte direkt bli friskare av det.
Men nu ska jag nog gå och fixa lite varm oboy med vispgrädde(A)

Puss!<3




 





Tog lite bilder igår i tråkigtheten. Provade lite olika inställningar och så.
Tycker allt att dom blev lite häftiga!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0