Snygg outfit!

 

Hade lite tid över så har suttit och knåpat ihop ett litet collage med en grym outfit. Alla grejer i collaget är ifrån www.nelly.com Dom har grymt mycket fina grejer.
Just det att denna outfit består av svarta kläder med en massa snygga smycken och vita detaljer. Precis i min smak!
 

Just nu sitter jag här med en stor godispåse och kollar på lite repriser av Robinson. Finalen är ikväll och det ska bli så spännande. Jag har gillat och följt robinson enda sen jag var liten då man satt med familjen i soffan och myste med en massa chips och grejer. Min syster frågade mig alltd " Vem hejar du på?" Och jag svarade alltid " Jag hejar på den som vinner"haha. Skön ju!  Ska börja köra med den igen asså, då blir man ju aldrig besviken när den man gillar mest åker ut ju! hah

Nu ska jag kolla lite bloggar och fixa gymnasievalet.

Pussar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0